[TYPO3-UG Dutch] tt_news BackPid

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Sat Feb 24 23:32:29 CET 2007

Gegroet,

wordt gek.....

in de extensie tt_news gebeurt het volgende.
Op een pagina heb ik een List-item
Als ik vervolgens op een item klik, gaat hij netjes naar de single view.
Als ik vervolgens klik op nieuwslijst (onder in single-view) gaat hij
netjes naar de ID met het nieuwsoverzicht. Maar met het volgende
probleem: nu zijn alleen de catagorieen geselecteerd die onderdeel
zijn van de categorieen van de het bekeken nieuwsitem. Hoe voorkom ik
dat er een selectie wordt gemaakt op categorie? Heb overal gezocht
maak kan niets vinden :(

In mijn template staat voor tt_news o.m. het volgende:

useBidirectionalRelations=1
dontUseBackPid = 1
backPid = 15
useHRDates = 1