[TYPO3-UG Dutch] sr_feuserregister en taal

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Mon Feb 26 00:11:07 CET 2007

Hallo,

Ik heb sr_feuserregister geinstalleerd.
Maar ik kreeg hem niet in het Nederlands.
Ik heb het al eerder gebruikt maar die is gewoon in het nederlands.
Ik heb alles al gecontroleerd en ik heb niks anders gedaan als eerst.

Nu dacht ik ga eens kijken naar het bestand locallang.xml
En toen bleek dat dit bestand in de andere site wel meerdere talen heeft
en in de nieuwe niet.

Ik vind dit wel vreemd.
Het is toch dezelfde extensie, en eerst wel met meerdere talen en nu
ineens niet.

Hoe kan dat?

Nadat ik het oude bestand gekoieerd heb naar de nieuwe werkt het
trouwens prima.

Groeten Leen