[TYPO3-UG Dutch] 2x Google Analytics code

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Tue Feb 27 06:52:57 CET 2007

Hoi Edwin,

Dat kan inderdaad ook. Het handige van de m1_google_analytics
extensie (en misschien ook wel van andere Google Analytics extensies)
is echter dat ze de code weglaten als een backend user een preview
doet. Zo worden je cijfers niet vervuild als je content managers aan
het werk zijn.

Groet,

Bart

Op 26-feb-2007, om 22:51 heeft Edwin Blokker het volgende geschreven: