[TYPO3-UG Dutch] In te stellen plaatje lukt - maar kan het ook als een background van een tabel?

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Thu Feb 22 12:34:36 CET 2007

Hallo Jordan,

Als je IMG_RESOURCE gebruikt ipv IMAGE krijg je alleen de bestandsnaam (plus
relatief pad) als output. Dat kun je dan bijv. in je tag als style toevoegen.

In je html:

En TS:

temp.bgimage = IMG_RESOURCE
temp.bgimage {
	file = fileadmin/images/foto1.jpg
	file.import = uploads/media/
	file.import.field = media
	file.import.rec = 2
	stdWrap.wrap = style="background-image: url(|)"
	stdWrap.required = 1
}

Door de required toe te voegen zorg je dat de wrap niet wordt toegepast als er
geen plaatje is.

Succes,
Loek