[TYPO3-UG Dutch] In te stellen plaatje lukt - maar kan het ook als een background van een tabel?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Feb 21 21:20:40 CET 2007

Hoi typo3'ers,

Het instellen met advanced page lukt me prima. In de template heb ik:

----------------------
# Foto linksboven
----------------------
temp.topmaskimage = IMAGE
temp.topmaskimage {
file = fileadmin/images/foto1.jpg
file.import = uploads/media/
file.import.field = media
file.import.rec = 2
file.height = 113
file.width = 156
}

en via subparts roep ik deze temp.topmaskimage aan.

subparts.PLAATJE < temp.topmaskimage

In de template haal ik dit dan op als:

   <!--###PLAATJE###start-->
   <!--###PLAATJE###stop-->

Dit werkt prima en hierdoor kan ik op iedere pagina een andere foto tonen.

Ik wil nu echter dat het plaatje als een background van een <table wordt
gezet. Is dit mogelijk? Kan ik wraps of zo er omheen zetten zodat ik een
foto als background van een table kan zetten en dat ik deze background dan
via edit page properties (advanced) per pagina kan veranderen/bepalen?

Ik hoop dat iemand een manier weet.

Groeten,
Jordan