[TYPO3-UG Dutch] Kan een backend user een andere backend user aanmaken?

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Wed Feb 14 13:51:33 CET 2007

Hallo,

Ik zit met een klprangende vraag over de verschillende soorten rechten
en permissies in typo3

Situatie is alsvolgt.

Typo3 site die beheert zal worden door de klant zelf.
Zij mogen echter niet alles doen, geen extensies enzo, zij zijn dus een
gewone backend user. geen admin
Zij willen wel de mogelijkheid hebben om nieuwe backend users aan te
maken. die dus via de BE content kunnen aanmaken enzo.

Is dit mogelijk?

Is er ergens een tabel ofzo die uitlegt wat een admin meer kan dan een
maximum Be user?
Blijkbaar kan dit ook alleen op de pageroot (de wereldbol) ingegeven,
maar die kan ik als startpunt niet instellen in een BE User group.

Groeten

nico

--
Nico Potvin