[TYPO3-UG Dutch] Kan een backend user een andere backend useraanmaken?

Wiel, J.A.M van de j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Wed Feb 14 14:08:57 CET 2007

Hoi Nico,
Je zou een 'action' kunnen aanmaken. Actions maken deel uit van het workflow-systeem. Je kunt hiermee een soort sjabloon definieren van een BE-user. De action bevat dan feitelijk de handeling die nodig is om een BE-user aan te maken. Actions worden bewaard in de database en gedragen zich als normale records. Je kunt daar vervolgens verschillende 'gewone' BE-users toegang toe geven.

Groeten,

Bas