[TYPO3-UG Dutch] functie voor toekennen jaar aan constante

Martin Poelstra m.l.poelstra at tue.nl
Tue Feb 13 19:02:21 CET 2007

Hoi Felippe,

Ik weet niet wat je precies probeert te doen (of je dus echt die
[globalString...]-condition nodig hebt), maar zou je 't misschien kunnen
doen met iets als:

jaarafhankelijkobject = TEXT
jaarafhankelijkobject.stdWrap.if....

En dan zorgen dat die if het jaartal bevat op de manier die je zelf al
aangeeft. Volgens mij kun je vervolgens opgeven dat de if moet vergelijken
met een andere waarde, die je gewoon als constante instelt.

Grtz,
Martin