[TYPO3-UG Dutch] functie voor toekennen jaar aan constante

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Tue Feb 13 18:39:17 CET 2007

Misschien moet ik mezelf even verduidelijken:

ik wil gebruik maken van een conditie waarbij ik een TS constante wil
vergelijken met een TS gegenereerde waarde. In dit een jaartal. De
conditie zou eenvoudig te maken zijn als het een dag zou zijn, want
dan zou je de volgende conditie kunnen gebruiken:
[dayofmonth = ...]
[global]

maar helaas bestaat er niet een conditie voor een jaartal.

Stel je genereert het jaar als volgt:

test.copy_year = TEXT
test.copy_year {
	data = date:U
	strftime = %Y
}

Dit levert nu code 2007. Mijn vraag is nu, kan ik deze waarde in een
conditie zetten?

bijvoorbeeld iets van:

[globalString=  test.copy_year = LIT:2007 ]
[global]

graag hoor ik van jullie een oplossing.....

Gr Felippe

Op 13-feb-2007, om 13:19 heeft Felippe van Eekhout het volgende
geschreven: