[TYPO3-UG Dutch] functie voor toekennen jaar aan constante

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Tue Feb 13 22:32:09 CET 2007

Hoi Martin,
misschien is die if van jou iets handiger, maar hoe moet je dan de
jaartallen vergelijken?

{$jaartal} en de (gegenereerde) waarde van test.copy_year zoals
hieronder

test.copy_year {
	data = date:U
	strftime = %Y
}

Gr Felippe

ps het zou nog makkelijker zijn als er een functie is die direct het
huidige jaartal aan de constante kan toekennen.

Op 13-feb-2007, om 19:02 heeft Martin Poelstra het volgende geschreven: