[TYPO3-UG Dutch] tt_products payment systeem.

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Feb 10 00:01:50 CET 2007

Beste Leen,

> Ik heb een shop gemaakt en alles werkt prima ik heb alleen één probleem.
> Na het plaatsen van de bestelling kan je als je er voor hebt gekozen,
> betalen via Buckaroo. Dit is een bedrijf met een koppeling naar Ideal en
> creditcards.
> Je klik dus op finalize en dan komt er een scherm waar je kan betalen met
> ideal en als je klaar ben dan kom je weer terug op de winkel met de
> bestelgegevens.

Kijk je vraag is niet 123 door mij te beantwoorden maar juist koppelen van
tt_products aan payment providers als Buckaroo, Ogone, Twyp etc. is een door
veel typo3 gebruikers gestelde vraag.

Kun jij (op basis van Buckaroo) eens in deze nederlandstalige nieuwsgroep
een volledige handleiding plaatsen hoe je een extra betaalvorm richting een
payment provider moet instellen in tt_products? Ik denk dat heel veel
nederlandstalige typo3 gebruikers je erg dankbaar zullen zijn. En als er
meer typo3 gebruikers bezig zijn met de koppeling naar PSP's heb je
waarschijnlijk sneller een antwoord op je vragen.

Ben benieuwd of je de uitleg wil plaatsen.

Met vriendelijke groeten,

Jordan van Bergen
voorzitter Stichting GeefGratis