[TYPO3-UG Dutch] tt_products payment systeem.

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue Feb 6 11:45:26 CET 2007

Hallo,

Ik heb een shop gemaakt en alles werkt prima ik heb alleen één probleem.
Na het plaatsen van de bestelling kan je als je er voor hebt gekozen,
betalen via Buckaroo. Dit is een bedrijf met een koppeling naar Ideal en
creditcards.
Je klik dus op finalize en dan komt er een scherm waar je kan betalen
met ideal en als je klaar ben dan kom je weer terug op de winkel met de
bestelgegevens.

Mijn probleem:
Als ik naar de betaalserver ga moet ik gegevens meegeven. Dat gebeurt
d.m.v. hidden fields.
Dat kan bijv. met ###PRICE_TOTAL_TAX###
Nu wil ik ook een factuurnummer meegeven want dat is verplicht bij de
betaalserver, anders wordt hij geweigerd.

Het punt is nu dat de ###ORDER_UID### op dat moment nog niet beschikbaar is.

Mijn vraag :
Ik moet een uniek nummer meegeven, dus kan ik bijv een session id
gebruiken hiervoor, en kan ik die vanuit de template aanroepen.

Mijn alternatief is om de bestelling eerst helemaal af te laten ronden
en dan een knop maken om te betalen.

Voor geintereseerden http://www.creaktief.net
Je kan een testbestelling doen de betaalserver is ook in testmodus.