[TYPO3-UG Dutch] Full backup problemen

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Feb 8 09:12:10 CET 2007

Bart, je hebt helemaal gelijk.

Maar . . . Melvin schreef dit met de beste bedoeling. Namelijk om Edwin
toch zijn backup te kunnen maken.

Melvin, probeer op het vlak van permissies wat terughoudender te zijn.
Op deze manier kun jij, ongewild, de oorzaak zijn dat Edwin
beveiligingsproblemen krijgt.

Edwin, kan het zijn dat je de instellingen van de extensie nog niet
helemaal goed hebt staan? Bij de installatie moet je een tweetal mysql
commando's instellen. Als je die met de hand, in de shell, op de
commandline, uitvoert, gaat dat wel goed? Vermoedelijk niet.
Neem dan contact op met je hoster en vraag hoe die commando's op dat
systeem wèl moeten zijn.

Succes,

Daniel Doesburg