[TYPO3-UG Dutch] Full backup problemen

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Thu Feb 8 08:53:43 CET 2007

Bart, het is niet zo omdat je er 777 van maakt dat je het zo moet laten.
En ten tweede, wanneer je als gebruiker
in de FTP Root kan komen dan kan je er sowieso zelf 777 van maken. En
sowieso je moet er dus eerst INKOMEN, dus zorg je ervoor dat je de enige
bent en anders de gene die er ook in moeten zijn op de hoogte zijn. En
ik neem aan dat je geen geheimen op een BEDRIJFS FTP zet.

Dus nogmaals voor Edwin, het kan absoluut geen kwaad en misschien helpt
het je, de keuze is aan jou.