[TYPO3-UG Dutch] Full backup problemen

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Thu Feb 8 08:39:10 CET 2007

Ik wil iedereen STERK afraden om de onderstaande tip op te volgen op
een productieserver omdat je hiermee een enorm security risico
binnenhaalt (en al helemaal op een shared server)! Je zet daarmee je
home map volledig open voor ALLE gebruikers op je systeem.

Bart

Op 8-feb-2007, om 8:18 heeft Melvin Struiksma het volgende geschreven: