[TYPO3-UG Dutch] Form

Rens Admiraal typo3 at ambitiondesign.nl
Mon Feb 5 11:37:45 CET 2007

Ok, ik ben maar met de standaard manier van formulieren gaan werken...
kijk in de toekomst wel of Typo3 gaat voorzien in mijn wensen :-) moet
nu verder...

Weet iemand of het bij een "group" in een formulier, met een MM relatie,
mogelijk is een default waarde op te geven???

Ik heb nu onderstaande code:
        "pgroup" => Array (
            "exclude" => 1,
            "label" => "Parent",
            "config" => Array (
                "type" => "group",
                "internal_type" => "db",
                "allowed" => "tx_prefix_groups",
                "size" => 3,
                "minitems" => 0,
                "maxitems" => 100,
                "default" => 23,
                "MM" => "tx_prefix_items_pgroup_mm",
            )
        ),

maar hij vult nu niet standaard de groep met id 23 in... Met
onderstaande code werkt dit wel:

        "pgroup" => Array (
            "exclude" => 1,
            "label" => "Parent",