[TYPO3-UG Dutch] Form

Rens Admiraal typo3 at ambitiondesign.nl
Sat Feb 3 16:57:23 CET 2007

Sorry dat ik een nieuw mailtje gebruik, en geen reply... Ben helaas het
vorige mailtje kwijt...

Excuses...

Ik heb toch nog een vraagje over het maken van formulieren binnen Typo3,
met de mogelijkheid de RTE te gebruiken. Ik heb tot nu toe in de
reacties gezien dat FlexForms een mogelijkheid is, en dat de argumenten
voor de RTE opgegeven moeten worden in $TCA. Dit zijn blijkbaar de
manieren waarop dit kan, maar mijn Typo kennis is niet groot genoeg om
nu exact te weten wat ik hiermee aan moet.

Heeft iemand ergens toevallig echt een stap voor stap tuto? Of een
manier waarop je, zonder een achterliggende database, een formulier kunt
bouwen? Volgens mij maakt dat namelijk het meest duidelijk hoe een
formulier werkt.

Ik hoop op een reactie, want ik staar me echt ergens gigantisch blind op
vrees ik.... :-(