[TYPO3-UG Dutch] • karakter? - opgelost

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Sat Feb 3 09:14:24 CET 2007

Opgelost! Mocht het je interesseeren: ik gebruikte Tidy om de HTML op
te schonen en die verknuppelde de ASCII karakters met een waarde
boven de 127. Door de instelling '-raw' te verwijderen was het
probleem uit de wereld.

Bart

Op 29-jan-2007, om 15:06 heeft Bart Veldhuizen [V-INT] het volgende
geschreven: