[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid probleem.

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Thu Dec 27 13:32:02 CET 2007

Hoi Tom,

Kort gezegd komt het er op neer dat je deze informatie voor de trees
apart moet definieren.
Dus iets in de geest van:

[PIDinRootline = de pid van de root van nederlands]
Hier het script wat je hebt gemaakt

[PIDinRootline = de pid van de root van de engelse tree]
Hier het script wat je hebt gemaakt, aangepast voor het engels

[PIDinRootline = de pid van de root van de duitse tree]
Hier het script wat je hebt gemaakt, aangepast voor het duits

[GLOBAL]

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
--