[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid probleem.

Tom Verdaat tom at verdaat.org
Thu Dec 27 14:07:42 CET 2007

Beste Daniel,

Wat ik nog ben vergeten te vermelden is dat ik voor deze website de one-
tree-fits-all-languages aanpak heb gebruikt zoals door Kasper in zijn
tips&tricks (http://typo3.org/documentation/tips-tricks/multi-language-
sites-in-typo3/) heeft beschreven. Ik heb dus 1 pagina structuur voor de
site, en alle content is per pagina vertaald.

Klopt het dat oplossing dus een andere is?

Groeten,

Tom