[TYPO3-UG Dutch] Typo3 4.1.1 en PHP 5.2.5

ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Mon Dec 17 20:39:37 CET 2007

Even je php.log bekijken voor errors en display_errors aanzetten om te
controleren waar de fout zit.

Waarschijnlijk zal het de bekende $this issue zijn.

Controleer of you static_tables kunt updated, ik weet ook dat cal
probleem had van deze.

Ries
On Dec 17, 2007, at 2:28 PM, Félippe van Eekhout wrote:

> [...]
> item is overigens ook niet gesaved.
> Hetzelfde gebeurt bv als ik in het linker menu op "Clear cache in
> typo3conf/" druk. Ook dit frame blijft leeg (geen code) na de
> automatische refresh.
>
> Ik kan bv nog wel items toevoegen in het gastenboek via de FE, maar
> vreemdgenoeg niet via de BE (eigenlijk het zelfde als boven
> beschreven).
>
> Ik heb geen idee waar ik moet zoeken.... iemand een suggestie?
>
> Gr Felippe
>

> Op 17-dec-2007, om 16:58 heeft Daniel Doesburg [netcreators] het

>>> 2.    In installprogramma: compare database
>>> 3.    In tools: reindex database
>>> 4.     In typo3conf cache files verwijderen

--
Ries van Twisk
Freelance TYPO3 Developer
email: ries at vantwisk.nl