[TYPO3-UG Dutch] Typo3 4.1.1 en PHP 5.2.5

Félippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Mon Dec 17 20:28:57 CET 2007

mmmmm,
de upgrade naar Typo3 4.1.5 was niet de oplossing :(

Ik zal mijn "het werkt niet" even beter proberen uit te leggen.

Als ik een contentdeel toevoeg dan blijft het scherm in de BE na het
saven van het contentdeel en de automatische refresh leeg
(rechterframe). Er wordt voor dat frame geen code gegenereerd. Het
item is overigens ook niet gesaved.
Hetzelfde gebeurt bv als ik in het linker menu op "Clear cache in
typo3conf/" druk. Ook dit frame blijft leeg (geen code) na de
automatische refresh.

Ik kan bv nog wel items toevoegen in het gastenboek via de FE, maar
vreemdgenoeg niet via de BE (eigenlijk het zelfde als boven beschreven).

Ik heb geen idee waar ik moet zoeken.... iemand een suggestie?

Gr Felippe

Op 17-dec-2007, om 16:58 heeft Daniel Doesburg [netcreators] het
volgende geschreven: