[TYPO3-UG Dutch] Typo3 4.1.1 en PHP 5.2.5

Félippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Mon Dec 17 20:50:23 CET 2007

OK,
hier komt mijn onervarenheid om de hoek kijken, waar kan ik de
php.log vinden? (ik heb geen eigen server).

deze melding is er wel:
Mon Dec 17 17:21:14 2007] [error] [client-----] PHP Fatal error:
Cannot re-assign $this in /chroot/home/jsite/jsite.nl/html/typo3conf/
ext/static_info_tables/class.tx_staticinfotables_syslanguage.php on
line 43, referer: http://jsite.nl/typo3/alt_menu.php

En wat bedoel je mey de bekende $this issue.... is het oplosbaar?

Gr Felippe

Op 17-dec-2007, om 20:39 heeft ries van Twisk het volgende geschreven: