[TYPO3-UG Dutch] Wisselende headers

Bart Veldhuizen bart at v-int.nl
Wed Dec 12 12:02:04 CET 2007

Hi Daniel,

Ik ben altijd een simpele ziel geweest. Al die moeilijke antwoorden snap

ik niet. Want volgens mij is dat helemaal niet nodig.
Jij MOET wel een fan van Olivier B. Bommel zijn - ik zie regelmatig Kwetal
tussen de regels doorpiepen bij je ;-)

Even terug on-topic: het verschil tussen (o.a.) mijn oplossing en de jouwe
is dat je bij de ene kennis van Typoscript moet hebben om een nieuwe header
toe te voegen en bij de anderen niet; daarbij kan een contentmanager het
werk zelf doen. Meer gebruikersgemak levert altijd wat extra
programmeursongemak op he ;-)

Groet,

Bart