[TYPO3-UG Dutch] Wisselende headers

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Wed Dec 12 11:42:01 CET 2007

Mmmm . . .

Ik ben altijd een simpele ziel geweest. Al die moeilijke antwoorden snap
ik niet. Want volgens mij is dat helemaal niet nodig.

Als ik op een bepaalde pagina(s) een andere css achtergrond wil doe ik
het zo:
[PIDinRootline = 13,25,38 kortom een lijst met pagina ID's]
page.includeCSS.kerstfeeststijl = fileadmin/css/kerstfeest.css
[end]

En de file kerstfeest.css bevat dan 1 regel:
#logo {background: #010100 url(images/kerst.jpg) }

Het enige waar je voor moet zorgen is dat deze stylesheet NA de
stylesheet met de originele regel, in de kop terecht komt.

Lukt dat niet op deze manier doe het dan zo:

[PIDinRootline = 13,25,38 kortom een lijst met pagina ID's]
page.headerData.100 = TEXT
page.headerData.100.value = <link rel="stylesheet" type="text/css"
href="fileadmin/css/kerstfeest.css" />
[end]

Waarbij je het nummer (100 in dit geval) zo kiest dat je niet een getal
neemt dat reeds in gebruik is en hoog genoeg om de stylesheet na de
andere stylesheets te krijgen.

Wil je de conditie gebruiken voor een bepaalde datum dan is dat ook
mogelijk:

[month = 12]AND[dayofmonth = >20]

eventueel plak je daar de conditie voor de pagina's weer achter met een AND

Let op je conditie met een [end] te sluiten.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg (geweest) ben.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
--
Word jij mijn collega bij Netcreators?