[TYPO3-UG Dutch] Wisselende headers

Paul Rijke paul at rijke.org
Wed Dec 12 08:23:11 CET 2007

Bart (en allen),

Thanks,

Wat ik nog vergeten ben te zeggen is dat ik voor diverse pagina's dezelfde
header wil, en voor sommige een afwijkende. M.a.w. het is de bedoeling dat
het per pagina instelbaar is welke header gebruikt wordt en een default als
niks is opgegeven.

Dat zie ik niet helemaal in de door jou voorgestelde oplossing terug, maar
misschien zie ik het over het hoofd.