[TYPO3-UG Dutch] Wisselende headers

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Wed Dec 12 09:22:42 CET 2007

Paul,

Als het per pagina instelbaar moet zijn, doe dan het volgende:

Zorg ervoor dat er in de datastructuur plaats is voor de header, die als
content element ingelezen wordt.

In Templavoila heb je nu (waarschijnlijk bovenaan, anders is het geen
header) een vlak voor de headerelementen en hieronder de rest van de
contentvlak(ken).

In het headergedeelte kun je nu meerdere contentelementen plaatsen en
deze middels een datum aansturen. Zie de 'General Options' in elk
content element. Hierin staat een veld 'Start' en 'Stop' waarin je de
startdatum en einddatum op kunt geven wanneer het element getoond moet
worden. Wanneer je dit voor de elementen goed instelt, dan wisselen ze
op een bepaalde datum.

Patrick