[TYPO3-UG Dutch] Aanmaken van een "Customized New Record"

Sebastiaan van Parijs sebastiaan at framed.nl
Tue Dec 11 16:54:19 CET 2007

Hey Allemaal,

Ik ben aan het werken aan een extentie met backend functionaliteit,
alleen het probleem is hoe maak ik of hoe customize ik mijn "New Record"
item zodatie een andere naam krijgt. En als ik dat heb, hoe "customize"
ik lap met database invoer velden naar verschillende tabs en maak het zo
een stuk overzichtelijker. Bijv. "Opties", "Extra Opties".

Graag hoor ik van jullie, alvast heel erg bedankt.
Thnx,

Sebastiaan