[TYPO3-UG Dutch] Wisselende headers

Paul Rijke paul at rijke.org
Wed Dec 12 07:39:40 CET 2007

Hi Typo3-ers,

Ik heb een TemplaVoila template met een header image in de css. Nu wil ik in bepaalde situaties een andere header plaatsen (met kerst bijv.) en ik vroeg me af op welke wijze ik dit het beste kan oplossen. De manieren die ik zelf weet te bedenken zijn:

- zelfde template kopieren, en de css iets aanpassen, nieuw DS/TO
Con: Dit lijkt mij een onhandige zet omdat dan voor alleen dat plaatje alles dubbel moet doen
Pro: Snel te realiseren

- de plek van het plaatje vervangen door een Flexible Content Element
Pro: Erg flexibel, op elke pagina een andere header mogelijk
Con: Je MOET op alle pagina's dit FCE meenemen, anders ziet je pagina er niet uit

Zijn er nog meer mogelijkheden en wat zijn de pro's en con's daarvan?

Iig alvast bedankt.

gr, Paul