[TYPO3-UG Dutch] meerdere domeinen -> meerdere directories

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Mon Apr 16 12:21:17 CEST 2007

Beste Ton,

Bedankt voor je reactie! Mijn computer thuis draait op Windows, dus ik kan
helaas geen symbolic link maken. Hier zal vast een oplossing voor zijn, dus
daar ga ik nog even naar zoeken.

Groeten,
Rik

Met vriendelijke groeten,
Rik Willems

Actiview   •   http://www.actiview.nl
Achterharingvliet 34a, 3011 TC Rotterdam, The Netherlands
T: +31(0)10 414 6736   •   M: +31 (0)647 22 6543