[TYPO3-UG Dutch] De leden van een bepaalde groep tonen??

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Fri Apr 13 12:16:33 CEST 2007

Hallo,

Ik heb in een map gebruikers staan en ik heb twee groepen aangemaakt.
Sommige zijn lid van de ene groep en sommige lid van de andere groep.

Hoe kan ik (in de BE) een lijst van alle gebruikers krijgen die lid zijn
van een bepaalde groep.

Ik zou dit willen hebben omdat er in een winkel een paar honderd klanten
zijn enkele van hen krijgen korting, die zitten ook in de groep korting.
Om de korting af en toe aan te passen zou ik dus de leden van de groep
Korting zien.