[TYPO3-UG Dutch] DR wiki probleempje

Nico Deblauwe nico at deblauwe.be
Mon Apr 16 11:03:37 CEST 2007

Hoi hoi iedereen,

Met deze hoge concentraties aan pollen in de lucht, kruipt ondergetekende
nogal graag binnen. Wat dan nogal gemakkelijk tot wat pc en
website-geëxperimenteer leidt. En dat gaf aanleiding tot een dr_wiki
probleempje...

Hoe hard ik ook probeer, ik krijg de extensie niet helemaal werkend. Alles
gaat eigenlijk goed, alleen worden nieuwe wijzigingen niet getoond. Deze
bestaan echter wel; als ik met de BE ga kijken zijn ze aangemaakt. Als ik de
"oudere versies" manueel wis, wordt zonder probleem (weer de minst recente)
een andere versie van de pagina getoond.

Ik vermoed dat het ergens om een klein sorteringsprobleempje gaat, ik heb
echter niet helemaal door wat het kan zijn, of beter nog, hoe het te
verhelpen. Heeft iemand raad?

Groetjes,

Nico

--
 Nico Deblauwe

 Email: nico at deblauwe.be
 Mobile: +49 176 68 13 71 11      !! NEW !!

 More contact info on http://www.deblauwe.be.
 NEW My life in Munich at http://blog.deblauwe.be

Quote:
"Fortune favours the prepared mind." (Louis Pasteur)