[TYPO3-UG Dutch] wat is de beste manier op dit aan te pakken

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Mon Apr 16 11:45:05 CEST 2007

Hoi ,

Iedereen heel erg bedankt voor de antwoorden , alleen ben ik soms heel
onduidelijk wat ik in mijn hoofd heb zodat ik al een tijdje het gevoel heb
in rondjes te draaien en niet verder te komen met mijn webiste.

Daarom probeer ik het nog een keertje.
Wat ik probeer is de Joomla site (http://www.tamarawobben.nl) waar de site
nu met draait, om te zetten naar een T3 site.
De site heeft al doel mensen te vertellen over het leven van onze dochter
die een geestelijke handicap heeft.

De Joomla site heeft de volgende structuur :
Hoofdonderwerpen : Zwangerschap, 1e levensjaar en 2e levensjaar.
Elke hoofdonderwerp bestaat uit maanden waarop wat gebeurt.
Ik heb nu elke dag waarop wat gebeurt als een artikel gemaakt dus sommige
maanden hebben heel veel artikelen.

Uit reacties van lezers merk ik dat het het leuker vinden om die artikelen
per maand achter elkaar te lezen dan om voor elke artikel een link te moeten
aanklikken.
Maar omdat sommige maanden heel druk zijn geweest, moeten deze maanden
verdeeld worden in pagina's .

Wat betreft het menu mag het niet te groot worden omdat het dan te
uitdrukkelijk in beeld komt en het mensen denk ik afschrikt. Wel wil ik
graag de onderverdeling zwangerschap , 1e levensjaar en 2e levensjaar erin
houden.

Mijn vraag is nu : hoe ik dit het beste in T3 kan aanpakken zodat het een
mooie site wordt, die logisch in elkaar zit ?

Als er nog onduidelijkheden zijn, wil ik ze graag verduidelijken.

Groetjes,

Roelof