[TYPO3-UG Dutch] Advies gevraagd: HTMLarea of tinyRTE

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sat Apr 14 16:36:07 CEST 2007

Hi Nico,

Deze vraag kan ik alleen beantwoorden vanuit een business perspectief.
De TYPO3 Association heeft gekozen voor een reeks aan standaarden binnen
TYPO3. Een van die standaarden is de HTMLarea. Door hiervoor te kiezen
weet je zeker dat je in de toekomst hetzelfde systeem aan klanten kunt
blijven aanbieden, of je nu met T3 versie 3.8, 4 of 5 werkt. Ook met
bugfixes, support e.d. kun je zo veel sneller en dus goedkoper schakelen.

Ric