[TYPO3-UG Dutch] Advies gevraagd: HTMLarea of tinyRTE

Nico Deblauwe nico.deblauwe at gmail.com
Sat Apr 14 16:27:40 CEST 2007

Hoi,

Ik ben zonet (weer eens) begonnen met een propere installatie van TYPO3, na
het vele spelen met opties en extensies. De bedoeling is op (middellange)
termijn te evolueren naar een soort productie server (waar mijn sites dan op
draaien) en een development server.

Nu, voor die productieserver (waar dus ook ook klanten op moeten inloggen)
weet ik eigenlijk niet te kiezen tussen HTMLarea en TinyRTE. Persoonlijk
(maar ik heb zeer weinig ervaring met uitzonderingssituaties e.d.) vind ik
de laatste aangenamer. Maar dan denk ik zo, de eerste wordt standaard
meegeleverd, dat zal dan ook wel zijn redenen hebben.

Kan iemand zijn licht laten schijnen op deze zaak?

Groetjes,

Nico

--
 Nico Deblauwe

 Email: nico at deblauwe.be
 Mobile: +49 176 68 13 71 11      !! NEW !!

 More contact info on http://www.deblauwe.be.

Quote:
"Fortune favours the prepared mind." (Louis Pasteur)