[TYPO3-UG Dutch] mail form vraagje

Chris van der Geer chrisvandergeer at filternet.nl
Wed Apr 11 20:35:28 CEST 2007

Hoi,

Ik heb een content-object van het type mailform gemaakt. Nu wil ik,
indien het formulier is ingevuld en verzonden, dat er een pagina getoond
wordt (geen popup) met de boodschap dat het formulier verzonden is. Dit
heb ik gedaan door in het veld 'jump to page' te verwijzen naar een
pagina waar deze boodschap in staat.

Het probleem dat ik nu heb is dat er voor het tonen van deze boodschap
een nieuw venster (lees: tab) wordt geopend. Ik wil uiteraard dat de
boodschap in hetzelfde venster getoond wordt.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan laten werken zoals ik wil?

Alvast bedankt.

Groeten,
Chris van der Geer