[TYPO3-UG Dutch] Backend user permissie problemen

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Wed Apr 11 20:28:06 CEST 2007

Hallo Joost,

Bedankt voor de reactie, maar ik kon niets afwijkends vinden bij mijn
setup. Wel lijkt het probleem nu opgelost: ik heb typo3 geupdate van 4.1
naar 4.1.1, en alles lijkt nu naar behoren te werken.

Geen idee waar het aan lag, en of het probleem zich weer gaat voordoen.
Mocht het terug komen, laat ik dat wel weten.

Bedankt voor alle hulp in ieder geval!

Groeten,
Edwin.