[TYPO3-UG Dutch] mail form vraagje

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Wed Apr 11 23:00:03 CEST 2007

Dag Chris,

Ik weet niet het antwoord op je vraag, maar zelf zou ik in de typoscript
object browser zoeken of dat dit ergens te veranderen is. Bijvoorbeeld
bij tt_content.mailform.20.target. Ik ben geen expert en weet niet of ik
je de juiste richting in stuur, maar het is het experimenteren misschien
waard.

Groeten,
Edwin.