[TYPO3-UG Dutch] Backend user permissie problemen

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Tue Apr 10 16:10:16 CEST 2007

Hi Edwin,

Er lijkt het een en ander mis te zijn gegaan bij je...
Je redenatie onder 1. klopt. Indien de nieuwe gebruiker lid is van de
groep die volledige toegang heeft tot de bestanden, dan geldt dat ook
voor die gebruiker. Iedereen toegang geven haalt het hele idee onderuit.
Wat heb je als DB-mount en File-mount voor de betreffende groep opgegeven?
Is de admin user, gezien 2. toevallig in je nieuwe groep terecht gekomen?

Kun je, om een en ander op te lossen, in je MySQL-database komen?

Ton