[TYPO3-UG Dutch] Backend user permissie problemen

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Tue Apr 10 16:21:31 CEST 2007

Hoi Ton,

Bedankt voor de reactie. Bij deze wat aanvullende informatie:

- Als DB mount voor de nieuwe BE user heb ik de homepage
- Als File mount voor de nieuwe BE user heb ik een subfolder van de
fileadmin folder
- De admin user is geen lid van de nieuwe groep
- Ik heb toegang tot phpMyAdmin, maar heb hier geen ervaring mee

Nogmaals bedankt voor het meedenken.

Groeten,
Edwin.