[TYPO3-UG Dutch] awstats.pl script can't be executed

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Sun Apr 8 17:51:40 CEST 2007

Hi Roy,

Dus als ik je goed begrijp heeft je isp je verteld dat de perl-binary te
vinden is onder '/usr/perl/bin', en heb jij dat in de Extension Manager
bij AWStats ingevuld.
Dan kan er naar mijn idee alleen maar het volgende aan de hand zijn:
1. Je isp heeft zich vergist
2. Je isp heeft zich niet vergist, maar de permissies staan 'te laag',
maw, zij kunnen de perl-binary zelf wel uitvoeren, maar buitenstaanders
niet. Vraag of ze een chmod 751 willen doen.

Succes,

Ton