[TYPO3-UG Dutch] awstats.pl script can't be executed

Roy r.mahler at tiscali.nl
Sun Apr 8 23:40:01 CEST 2007

Ha Ton,

Ik heb de cgi-bin map de hoogste permissie gegeven (777) maar nog steeds
geen effect.
Heb awstats opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp ook niet.
Ik heb gegoogled, maar kom iedere keer uit op een soortgelijke oplossing als
wat hieronder al gegeven is.
Ik weet zelf niet meer wat ik moet doen. Ben er nu al ongeveer 2 uur mee
bezig. Ik vraag me af of hier niet meer mensen mee te maken hebben gehad.

Bedankt voor je hulp! Waardeer het zeer.
Fijne dagen nog!

Roy
"Ton Akveld AT rode Lijn" <a.c.akveld at rodelijn.nl> schreef in bericht
news:mailman.129182.1176047507.21067.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...