[TYPO3-UG Dutch] awstats.pl script can't be executed

Roy r.mahler at tiscali.nl
Sun Apr 8 17:28:39 CEST 2007

Hoi Ton,

Deze had ik al hier veranderd, omdat de faq van mijn isp dit aangaf dat dit
de pad moest zijn.
Wat ik ook heb gedaan is de 'oplossing' van de volgende thread opgevolgt,
maar helaas zonder resultaat.
http://www.typo3.net/index.php?id=13&action=list_post&tid=21097

Roy

"Ton Akveld AT rode Lijn" <a.c.akveld at rodelijn.nl> schreef in bericht