[TYPO3-UG Dutch] standaardtaal instellen

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Mon Oct 23 15:31:26 CEST 2006

Daniel Doesburg schreef:

> Dan weet jij wat ik ga zeggen.
> Voor ieder ander die deze gave niet heeft en toch benieuwd is

> Wat hier onder staat lijkt me in elk geval overbodig.
> Ga maar eens logisch na wat zojuist hierboven ingesteld is en wat er in
> onderstaande conditie dan gebeurt
> Voorbeeld:
> Wat is na bovenstaande regels de waarde van de language
> En wat is de waarde na de eerste onderstaande conditie, onafhankelijk of
> tie nu waar is of niet?
> Dus zeg maar op het punt waar staat: #templateonderdelen NL

Dat weet ik an sich wel, dit is junk code t.o.v. een experiment.

> Waarom zou je dat dan ook doen?

omdat je standaard op L=1 binnenkomt om één of andere reden; en niet op
L=0... dat is de kern van mijn probleem.
> Verder maakt het misschien niets uit, maar zelf gebruik ik liever geen
> spatie in = GP: L =, dus bij mij zou het zo staan = GP:L =.
> Mijn gevoel zegt dat GP:L een soort variabele (in de meest uitgebreide
> zin van het woord) is. En dan is een spatie soms (vaak/altijd) niet
> toegestaan.

Het kan in ieder geval geen kwaad ;)
> Daniel Doesburg

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [kvk: 34210081]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl/>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl/>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl/>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com/>