[TYPO3-UG Dutch] standaardtaal instellen

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Wed Oct 25 02:12:26 CEST 2006

Goed, L=1 blijft dus de standaardtoewijzing. NL koppelen aan L=1 en het
format GP:L = ipv GP: L = heeft het opgelost!

Groet,

Thijs Hakkenberg schreef:
> [...]
>>> config.sys_language_uid = 0
>>> config.locale_all = nl_NL

> Dat weet ik an sich wel, dit is junk code t.o.v. een experiment.

>>> config.language = nl
>>> config.sys_language_uid = 0
>>> config.locale_all = nl_NL
>>> config.locale_all = nl_NL.ISO8859-1

>>> config.sys_language_uid = 1
>>> config.language = en

>>> marks.SDN.tables = tt_content

> omdat je standaard op L=1 binnenkomt om één of andere reden; en niet
> op L=0... dat is de kern van mijn probleem.
>>
> Het kan in ieder geval geen kwaad ;)

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [kvk: 34210081]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl/>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl/>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl/>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com/>