[TYPO3-UG Dutch] Direct Mail Error

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Nov 30 21:39:26 CET 2006

Yoeri,

Laat TYPO3 wel de newsletter pagina zien als je hem in een browser
aanroept? http://www.jouwdomein.nl/index.php?id=idvandenewsletter
Laat TYPO3 de plaintext pagina zien als je hem in een browser aanroept?
http://www.jouwdomein.nl/index.php?id=idvandenewsletter&type=99
Heb je een htaccess password of een TYPO3 password op de newsletter
pagina zitten?

TYPO3 krijgt namelijk de pagina niet geparsed. Als het ware probeert
TYPO3 eerst de pagina gewoon te renderen zoals ook naar een browser toe
gebeurt, maar hier gaat iets verkeerd. Ik heb zelf ooit meegemaakt dat
er een wachtwoord in de htaccess aanwezig was. Hierdoor kon ik zelf de
pagina's wel oproepen, maar TYPO3 kreeg ze niet geparsed. Door dit
wachtwoord weg te halen kreeg hij het wel voor elkaar.

Patrick