[TYPO3-UG Dutch] Direct Mail Error

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue Nov 28 16:33:18 CET 2006

Hoi Yoeri,

Ik heb deze fout ook gehad maar ik weet niet meer hoe ik dat heb opgelost.
Het kan aan meerdere dingen liggen.
Bovendien weet ik ook niet of jij het zoals ik met de dmsubscription
gebruik.
Ik kan wel zeggen dat ik één pagina met de inschrijving heb en daar
onder( in de pagetree) de sysmap. De meeste code heb ik in de ts van de
sysmap gezet.
Als jij het ook zo heb gedaan kan ik wel de code met je nalopen.
Laat maar even weten.