[TYPO3-UG Dutch] KRITIEK: standaard RTE htmlarea is niet best....

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Nov 28 11:53:12 CET 2006

Jordan van Bergen schreef:

> Klopt, maar waar ik van baal is dat de default instellingen, dus als je de

Een handreiking? Er is een extensie cbstart waarin een aantal zaken
zaken van je installatie opgezet worden zoals typoscript, realurl,
TSconfig met een groot aantal RTE instellingen

Als je deze extensie ophaalt maar niet installeert kun je uit de
betreffende bestanden een aantal instellingen pikken.

Beter goed gejat dan . . .

Het is ruim en duidelijk opgezet. Ik denk dat je daar een aantal van je
problemen mee naar de eeuwige jachtvelden stuurt.

> En of het probleem van achter een link staan en dan backspace drukken zodat
> de link weer verdwijnt (wat dus niet werkt in default instellingen HTMLArea)
> echt op te lossen is is mij een raadsel.

Sorry Jordan. Ik denk dat je dit niet aan deze RTE kunt verwijten.
Het lijkt mij sterk dat dit in de vorige RTE beter was.
Het is nu eenmaal zo dat er code achter zo'n link staat die je in je
tekstverwerker niet ziet.
Als je dat aan je redacteuren vertelt kun je ook duidelijk, of in elk
geval aannemelijk, maken hoe ze, in zo'n geval, een laatste letter
moeten verwijderen.

> Groeten,
> Jordan van Bergen

Groeten,