[TYPO3-UG Dutch] FE User login redirect naar oorspronkelijke pagina?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Nov 26 11:33:24 CET 2006

Hoi Bart,

Er is een extensie die een gebruiker afvangt die niet ingelogd is. Deze
krijgt dan een (popup) pagina waar een inlogmogelijkheid is.

Ik los het zelf meestal zo op: Op de betreffende pagina zet ik een
content element met een login mogelijkheid.
De pagina is dan niet beveiligd, alleen de andere content-elementen.
Als een gebruiker op zo'n pagina komt ziet hij/zij alleen de
inlogmogelijkheid en die verdwijnt zodra er ingelogd is. En de
betreffende beveiligde content-elementen verschijnen dan.

Het houdt wel in dat je deze truc op elk van die pagina's moet inbouwen.

Misschien heb je er wat aan.

Groeten,

Daniel Doesburg