[TYPO3-UG Dutch] FE User login redirect naar oorspronkelijke pagina?

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Sun Nov 26 12:26:27 CET 2006

Hi Daniel,

bedankt voor je tip; ik ben alleen bang dat dit wat te omslachtig is
voor me. Ik zal eens kijken of ik iets met de redirect_url parameter
van de newloginbox extensie aan kan vangen...

Bart

Op 26-nov-2006, om 11:33 heeft Daniel Doesburg het volgende geschreven:

> Er is een extensie die een gebruiker afvangt die niet ingelogd is.
> Deze
> krijgt dan een (popup) pagina waar een inlogmogelijkheid is.
>
> Ik los het zelf meestal zo op: Op de betreffende pagina zet ik een
> content element met een login mogelijkheid.
> De pagina is dan niet beveiligd, alleen de andere content-elementen.
> Als een gebruiker op zo'n pagina komt ziet hij/zij alleen de
> inlogmogelijkheid en die verdwijnt zodra er ingelogd is. En de
> betreffende beveiligde content-elementen verschijnen dan.

> [...]

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen